Onze school

Daltonschool de Heemde is een christelijke basisschool waar iedereen welkom is. We geven ons onderwijs vorm vanuit de gedachte dat ieder mens uniek is en dat al onze leerlingen zichzelf mogen zijn.

We willen:

Dat kunnen we doen omdat we:

Om te kunnen leren, moeten leerlingen zich veilig voelen op school. Wij werken met b6-4all door de gehele school. We maken schoolafspraken met kinderen over welk gedrag we graag zien in de klas, in de school en op het schoolplein. We leren kinderen hoe ze met elkaar omgaan en communiceren vanuit respect.

Communicatie
Samen met u zijn we verantwoordelijk voor de ontwikkeling van ieder kind. Dit kan alleen door open en eerlijk met elkaar te spreken over de mogelijkheden van uw kind, maar ook over zorgen. Onze school kenmerkt zich door de open communicatie die wij met ouders hebben. Onze deur staat voor u open!

Fotogalerij

Let op: u gebruikt een verouderde browser. De website kan daardoor mogelijk niet correct werken.
Surf sneller en veiliger met een van deze browsers: Firefox, Chrome, Edge of Opera.